2016. április 14., csütörtök

Második Díj *--*


1. Köszönd meg a díjat! 
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj a 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küld tovább 10 embernek!Nagyon köszönöm a díjat Draggnel Rias-nak aki a A démoni sors  blog írója ^^ Ajánlom mindenkinek ;) Bocsi, hogy ilyen későn rakom ki.

                                                    10 dolog magamról:
             
 1.Feledékeny vagyok.

 2.Idegesítenek az értelmetlen dolgok.
 3.Most jöttem csak rá, hogy nem szeretem a 10-es számot >->
 4.Amikor ötödikes voltam, egész évben egy kopott vörös tégla darabot cipeltem a táskámba, mert "Szimpatikus" volt. Még mindig az, de már nem hurcolom magammal :D
 5.Nem szeretek facebookolni, mégis minden nap felnézek.
 6.Az animékben a vörös hajú, és a fehér hajú bishi-k jönnek be *-*
 7.Lusta vagyok.
 8. Megint minden akkor jut majd eszembe, miután ezt felraktam ><
 9. Imádom a zenét.
 10. Boldog vagyok ^^


                                                   10 kérdés Rias-tól:


1. Hány éves vagy?
2. Mi az álomszakmád?(ha van egyáltalán olyanod)
3. Mi az álmod?
4. Ismerted eme irományomat mielőtt virtuálisan"átadtam" a díjat?
5. Szoktál koncertekre járni? Ha igen, milyenen voltál már? Ha nem voltál még, akkor mire mennél el szívesen?
6. Ha bekerülnél egy könyv/anime/film világába mi lenne a neved és ha esetleg valami természet feletti lény lennél, akkor mi lenne a képességed? Esetleg milyen fegyvered lenne?
7. Te örülnél, ha nálunk Magyarországon is bevezetnék az egyenruhát a sulikban?
8. Mi a véleményed a képregény filmekről?(DC, MARVEL...)
9. A valóságban te szívesen birtokolnál valamilyen különleges képességet? Ha igen mi lenne az?
10. Mitől félsz a legjobban?

                                                  10 válasz a 10 kérdésre:

1. 13, szeptember 1.-én leszek 14.
2. Forgató könyv író, és rendező *-*
3. Kijutni Japánba, az " Egy átlagosnak hitt élet!"-et kiadni könyvben, és a többi agyszüleményeimet is :D
4. Igen.
5. Voltam már sokszor, de mindig csak kísérőként. Hmm....Shinee, talán.
6. Nehéz kérdés, de inkább az animéket választanám. Nem a kedvencembe mennék, mert akkor felfalnának az óriások...Viszont a "Free!"-be, vagy a "Kuroko no basuke"-ba szívesen. Természet feletti lény...Hát nem tudom, tudnék az emberek gondolataiban olvasni, teleportálni, láthatatlanná válni és természetesen varázsolni. Katana. A nevem Araki lenne :D
7. Is-is. Egyrészt, mert "Japanese feeling"-be úszkálnék életem végéig, viszont a szoknyákat utálom :P 
8. Nem nagyon szeretem őket.
9. Igen, többet is. Gondolat olvasás ( dolgozatoknál jól jönne ;)), láthatatlanná válás, varázslás, és hogy tudjak trollkodni az időt megállítani :D
10. pókok, illetve hatalmas állatoktól.

A 10 kérdésem:
1.Mi volt a kedvenc játékod gyerekként?
2. Ismerted a blogom a díj előtt?
3. Szereted az emojikat?
4. Örülsz a díjnak? :D
5. Ismered a Szent Johanna Gimi-t? Ha igen, mi a véleményed róla?
6. Egy napon születtél valamelyik ismerősöddel?
7. Hány éves vagy?
8. Animézel?
9. Mit tervezel a jövőre nézve?
10. Komolyság, vagy bolondság?

A 10 6 ember ^^ :
Bittersweet Amoris
Estria Wess blogja: Ellentétes hasonlóságok 
Kocka szerelem 
Cullen család 
A megváltozás 
Lélektükör  



5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia!! Köszönöm a másodikat is most már!! végre volt időm válaszolni a 20 kérdésre :D Úgyhogy itt van tőlem a visszajelzés, mint harmadik. Olvasgattam a blogod, és csak azt tudom mondani, hogy így tovább!
    Estria Wess

    http://estriawess19.blogspot.hu/2016/04/liebster-blog-award_52.html

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen :D

    Nem gondoltam volna, hogy már is megkapom a harmadik díjat :D Amint lesz időm felrakom :D Nincs mit, örülök, hogy tetszik a blogom ^^ A tiédet mikor folytatod? Nagyon szeretem és már várom a kövi részt :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most amíg befejezem a sulit szüneteltetnem kell :D meghalok a túlterhetléstől, de hát ez ilyen xD alig várom hogy végre pontot tegyek a végére, és egy újba kezdhessek ^^

      Törlés
    2. Gondolom :P Én is nagyon várom már a nyarat, akkor sokkal több időm lesz az írásra. Hát mindenesetre sok sikert ;)

      Törlés