2016. február 2., kedd

Első Díj *-*


Nagyon nagyon nagyon köszönöm a díjat Tori-nak, a 
Cullen család Blog írója, ami egy Esme+Carlisle fanfiction (Alkonyat).

Szabályok: 
1. Köszönd meg a díjat!
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj a 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küld tovább 10 embernek!

                                                                        10 dolog magamról ^^
                                                              1. 13 éves vagyok
2. Emina stílusát magamról mintáztam.
3. Imádom a zenét. Napi 12 órát biztosan ezzel töltök, és közben írok.
4.Szeretek táncolni, és mások szerint tudok is.
5. Néha rám jön az öt perc olyankor elkezdek nevetni, és nem érdekel hogy éppen hol vagyok.
6. Általában matekórán jön meg a kedvem az íráshoz :3
7. Gamer vagyok ^3^
8. Imádom az animéket, és a mangákat.
9. A kedvenc k-pop bandám a Shinee.
10. A célom az, hogy kint éljek Japánban.

Most a 10 kérdés, amire válaszolok :3

1.Hány éves vagy? 
2.Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?
3.Miért kezdtél el írni? 
4.Jelenleg,hány blogod van? 
5.Mi a kedvenc színed? 
6.Mi a kedvenc zenéd?  
7.Mióta blogolsz?
8. Van háziállatod? Ha van mi a neve és milyen állat?
9.Mi a kedvenc filmed? 
10.Van olyan hely ahova szívesen elmennél? Ha van hova? 

1. 13 éves vagyok.
2. Film rendező/forgató könyvíró, és majd ki akarom adni az "Egy átlagosnak hitt élet!"-et könyvbe, és filmbe ;)
3. Őszintén már amióta megtanultam írni gondoltam arra, hogy blogot kezdek írni, de csak egy éve jutottam arra, hogy tényleg megcsinálom.
4. Egy, de ezenkívül még négy történet ötletem van.
5. Nincs kedvencem, de ha választanom kellene: Vörös, fekete, zöld, és kék.
6. Kedvencem nincs, általában olyan zenéket szeretek, aminek kellemes dallama van.
7. Több mint egy éve.
8. Van egy fekete golden retriver és kanadai juhász keverék kutyánk, akit Wolfy-nak(volfi) neveztünk el.
9. Általában horror filmeket nézek, de azok közül a kedvenceim: Az átok mind a három része, The Babadook,meg még van egy, aminek a címe most nem ugrik be.
10. Egyértelműen Japán :D

10 kérdés nektek, tőlem.
1. Hány éves vagy?
2. Mi inspirál az írásban?
3.A Díj előtt ismerted a blogom?
4. Kivel tudsz legjobban azonosulni a  saját szereplőid közül?
5. Mi a kedvenc könyved?
6. Mi a kedvenc állatod?
7. Szereted a horror filmeket? Ha igen mi a kedvenced? Ha nem, mikor néznél meg egyet?
8. Mi a kedvenc tantárgyad?
9. Miért kezdtél el írni?
10. Mióta írsz?

10 9 emberke, akiknek tovább küldöm.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm díjat! Nagyon jól esik hogy gondoltál az irományomra! Amint időm engedi felrakom! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit ^^
      Örülök, ha örülnek az emberek ;)

      Törlés