2016. május 28., szombat

3. díj :D

Hát igen :D A harmadik is megvan :D Nagyon köszönöm a díjat Estria Wess-nek, az "Ellentétes hasonlóságok" c. blog írójának. :D



1. Köszönd meg a díjat! 
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj a 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küld tovább 10 embernek!
10 dolog magamról.
1.Utálom a földrajzot
2. Szeretem a farkasokat
3. Az egyik kedvenc játékom a "Tanki online"
4. Szeretek nyerni.
5. Barna hajam van
6. Szeretek a szobámban kuksolni
7. Semmiből nincs kedvencem  
8. A szerencse számom a 3
9. Utálok tanulni
10. Nem szeretem a meleget
10 kérdés.

1. Hogy jutottál el oda, hogy blogolni kezdj?
2. Mivel töltöd szívesen az idődet?
3. Van valami, amiről úgy gondolod, hogy abban kiemelkedő vagy?
4. Milyen nyelveken beszélsz?
5. Hová utaznál el szívesen?
6. Ha megváltoztathatnál valamit, mi lenne az és miért?
7. Van olyan hely a fantáziavilágban, ahol szívesen élnél?
8. Ha nem ember, akkor milyen lény lennél?
9. Kávé vagy tea?
10. Ha rajtad múlna, akkor milyen szak indítását kérnéd az egyetemeken?
10 válasz.
1. Mindig is szerettem volna blogot indítani, de nem volt ötletem. Aztán zenehallgatás közben megjelent előttem ez a sztori :D
2. Alvással, videó játékkal, és természetesen írással.
3. Hááát, van amiben jobb vagyok mint a többiek, de nem mondanám magam kiemelkedőnek
4. Magyar, angol.
5. Japánba *-* Meg talán Egyiptomba.
6. A felnőttek véleményét a mai generációról. Nem azt mondom, hogy tökéletesek vagyunk. Viszont nem szeretem, ha egy felnőtt csak azért általánosít, mert van egy pl. 14 éves aki egy 20 éves életét éli, és utána már minden 14 éves szerinte ugyanolyan. Találkoztam már ilyen emberrel, és nagyon idegesítő :/
7. Nincs.
8. Ú talán vámpír, vagy vérfarkas. Vagy nem is tudom. Igazából mindegyik lennék :D  
9. Tea
10. Ehhez jó lenne tudni, hogy most milyen szakok vannak jelenleg.
Az én 10 kérdésem.
1. Kirándulás a hegyekben, vagy otthon a monitor előtti barnulás?
2. Melyik a kedvenc tantárgyad?
3. TV, vagy gép?
4.Mi a kedvenc színed?
5. Milyen különleges hajszínt próbálnál ki szívesen?    
6. Mi a kedvenc évszakod?
7. Mikor kezdtél írni?
8. Mikor olvastál utoljára könyvet?
9. Hány éves vagy?
10. Csak nekem nehéz 10 kérdést feltenni?

1 megjegyzés: